Цени 2023
Цени за НАЕМ на ДЕН за АПАРТМАН
ноќевања | 31.03-13.05 30.09-31.10 |
13.05-27.05 16.09-30.09 |
27.05-10.06 09.09-16.09 |
10.06-01.07 26.08-09.09 |
01.07-26.08 |
A 2+1 Standard 3* | |||||
3-6 | 49,60 | 59,50 | 65,50 | 107,10 | |
7+ | 49,60 | 59,50 | 65,50 | 88,30 | 109,10 |
A 2+1 Standard Plus 3* | |||||
3-6 | 64,50 | 69,40 | 88,30 | 141,20 | |
7+ | 64,50 | 69,40 | 88,30 | 117,80 | 168,60 |
A 2+2 Superior 4* | |||||
3-6 | 73,60 | 88,30 | 117,70 | 200,20 | |
7+ | 73,60 | 88,30 | 117,70 | 166,80 | 218,20 |
B 2+2 Superior 4* | |||||
3-6 | 103,10 | 117,70 | 157,20 | 236,00 | |
7+ | 103,10 | 117,70 | 157,20 | 196,30 | 277,80 |
B 4+1 Standard 3* | |||||
3-6 | 68,60 | 78,60 | 103,10 | 164,90 | |
7+ | 68,60 | 78,60 | 103,10 | 137,30 | 178,60 |
B 4+1 Standard Plus 3* | |||||
3-6 | 83,60 | 98,10 | 117,70 | 176,70 | |
7+ | 83,60 | 98,10 | 117,70 | 147,70 | 228,20 |
Release period | 1 | 3 | 5 | 7 | 10 |
Цените се во € се плаќа во денари 1€ = 62 денари
Сместување:
(2+1) 3 возрасни или 2 возрасни + 1 дете
(2+2) 3 возрасни или 2 возрасни + 2 деца
(4+1) 5 возрасни или 4 возрасни + 1 дете или 3 возрасни + 2 деца
Во цената Е вклучено:
Ноќевања по избор
Клима
Греење
Мал фрижидер
Сателитска телевизија
Безжичен интернет
Балкон
Паркинг
Во цената НЕ Е вклучено:
Превоз
Патничко осигурување
Туристичка такса (се плаќа во објектот)
Информации:
Обезбедуваме (12.мај-20.мај.2023) авио билети Скопје-Сплит-Скопје (со доплата)
Цена на авио билет во моментот на денот на резервацијата
Обезбедуваме трансфер од аеродромот во Сплит-Трогир-Сплит (со доплата ).
Еден правец : со автомобил 1-3 лица 42 € со комбе 4-8 лица 56 €
Услови за откажување резервација:
– 0-7 дена пред почетокот на користењето на услугата се доплаќа 100% од вкупната цена на резервацијата
– 8-14 дена пред почетокот на користењето на услугата се наплаќа 80% од вкупната цена на резервацијата
– 15-21 ден пред почетокот на користењето на услугата се доплаќа 40% од вкупната цена на резервацијата
– 22-29 дена пред почетокот на користењето на услугата се доплаќа 30% од вкупната цена на резервацијата
– 29-30 дена пред почетокот на користењето на услугата се наплаќа 15% од вкупната цена на резервацијата
– Доколку гостинот не се појави на денот, ќе се наплати 100% од вкупната цена на резервацијата
Апартмани Медена
Апартманите Медена се на 2000м од рибарското село Сегет Доњи (поврзано со шеталиште), 4000м од Трогир – град на музеи, ризница на културно-историски споменици, 7 км од аеродромот и 30 км од Сплит.
Населбата апартмани Медена има 102 апартмани со категоризација од три и четири ѕвезди.
Сместени во борова шума на 324.000 м2 со типична медитеранска вегетација.
Можност за спортски опции: спортови на плажа, ракомет, бадминтон и одбојка, кошарка, тенис, пинг-понг, трим патека, спортови на вода (педалинки, џет скии, падобрани), школа за сурфање на ветер,…
Покрај шеталиштето има голем број на објекти како продавница за сувенири: киоск, изнајмување чамци, изнајмување автомобили и велосипеди. Во рамките на туристичкиот центар има и диско клуб, тераса за танцување, фризерски салон, сауна, фитнес центар и игралишта.
Плажата е долга со ситни камчиња и со бетонски тераси, а во непосредна близина има мали, природни и камени заливи каде спокојот можат да го најдат разголените капачи.
Апартманите се ориентирани кон море. Паркинг местата се до апартманите.
На прекрасна плажа која е до боровата шума, гостите можат да уживаат во сонцето и морето…..
Плажата е полна со содржини кои ги нудат приватните концесионери: кафе барови, слаткарници, ресторани за брза храна…
Во апартманите Медена може да си уплатите и услуги: појадок, полупансион и полн пансион (со доплата на лице место)
Сместување
Сите апартмани се комплетно опремени со прибор за готвење и јадење, машини за филтер кафе, постелнина и крпи – според бројот на кревети, клима (ладење – греење), сателитска телевизија, телефон, тоалет, безжичен интернет…….
Апартманите гледаат на море, паркинг местата се блиску до сместувањето.
А 2+1 Standard 3*
Апартманите се према море, 40м2, двокреветна соба, дневна со дополнителен кревет, на приземје со тераса
3 возрасни или 2 возрасни + 1 дете
B 4+1 Standard 3*
Апартманите се према море, 46м2, две двокреветни соби, дневна со дополнителен кревет, прв кат со балкон.
5 возрасни или 4 возрасни + 1 дете или 3 возрасни + 2 деца
A 2+1 Standard Plus 3*
Апартманите се према море, 40м2, двокреветна соба, дневна со дополнителен кревет, приземје со тераса
3 возрасни или 2 возрасни + 1 дете
B 4+1 Standard Plus 3*
Апартманите се према море, 46м2, две двокреветни соби, дневна со дополнителен кревет, прв кат со балкон
5 возрасни или 4 возрасни + 1 дете или 3 возрасни + 2 деца
Апартман 46м2, двокреветна соба, дневна со дополнителен кревет за 2 деца до 12 години или еден возрасен, приземје со тераса.
3 возрасни или 2 возрасни + 2 деца
B 2+2 Superior 4*
Апартман 46м2, две посебни двокреветни соби, дневна со дополнителен кревет, прв кат со балкон
3 возрасни или 2 возрасни + 2 деца
Трогир
Трогир, најубавиот град-остров во светот според познатото списание National Geographic, се наоѓа во Сплитско-Далматинската област, во централна Далмација, во северозападниот дел на заливот Каштела. Градот лежи на мал остров во морскиот теснец помеѓу копното и островот Чиово, кој е поврзан со него со мостови. Историското јадро на градот претставува уникатен културен споменик, поради што Трогир е на листата на светско наследство на УНЕСКО од 1997 година.
Важни информации
Лични податоци
Сите Ваши лични податоци кои се внесуваат во системот за резервирање се користат само и единствено за потребите на резервацијата-договорот, дадените податоците од вас мора да се точни како во пасошот.
Агенцијата не сноси одговорност за неточно потполнети обрзаци за резервација од страна-изјава на клиентот.
Неправилното пополнување на податоците (име, презиме, дата на раѓање, адреса) може да доведе пограничните служби да не ви дозволат влез во соодветната земја и да ви се откаже престојот. Агенцијата не ги компензира туристите за трошоци направени надвор од платената услуга.
Цена
Цената на аранжманот зависи од квалитетот, категоријата и локацијата на објектот.
Категоријата на објектите/хотелите се определува според законодавните одредби и критериуми на соодветната држава.
Доколку вие барате посебни потреби (а не се во договорот со агенцијата) од страна на објектот/хотелот и ако ви ги потврдат на лице место и ако таквите дополнителни потреби изискуваат дополнително плаќање истото го плаќа клинетот на лице место за време на престојот во објектот/хотелот.
Сместување
Категоријата на објектите/хотелите е определена според законите на државата на која се однесува резервацијата.
Информацијата за квалитетот и услугите, кои ги предлага секој објект/хотел, се осигурани од самите објекти/хотели на датумот на нивното вклучување во резервацискиот систем.
Информациите и фотографиите на страницата што го опишуваат објектот/хотелот се информативни и се земени од нашите партнери или од нивните страници за презентација или сликани од нас. Сликите на страницата се генерички и не можат да се сметаат за договорни, тие претставуваат информации за сместувачките единици. Секојдневно се обидуваме да ги ажурираме овие информации, но не гарантираме дека тие се целосни, ажурирани или не содржат грешки.
Минималниот број на лица се определува според бројот на основни легла во сместувачката единица.
Бројот на лица кои се сместуваат во собите треба да е соодветен на лицата наведени во ваучерот или списокот кој го издава организаторот на патување, во објектот/хотелот нема да дозволат сместување на ненајавени лица.
Цените и достапните понуди се валидни во овој момент!
Сместувачките капацитети првиот ден се превземаат по 14:00-15;00 часот,
Последниот ден напуштање на собата е 09:00-12;00 часот наутро.
Превземањето и напуштањето на собите е во зависност од политиката на секој објект.
Патниците се должни да ја одржуваат хигиената за време на престојот.
Димензиите на креветите во апартмани и студија во Грција се разликуваат од нашите стандарди.
Грчкиот стандард за нормален кревет е 75-80 см x 185-190 см, брачен кревет (француски) 145-155 см со 180-190 см.
Во случај на неадекватно сместување или било кој друг проблем, патниците се должни веднаш да го известат одговорното лице, или сопственикот на објектот или вработен на рецепцијата.
Доколку проблемот не биде решен, веднаш треба за истиот да се извести организаторот на патувањето односно уплатното место каде сте склучиле Договор за патување, за време на првиот ден од сместувањето.
Напоменуваме дека рекламации за кои агенцијата ќе дознае на последниот ден од престојот или по враќањето на патниците, истите нема да бидат земени во предвид или разгледани.
Одговорност
Агенцијата не сноси одговорност за неточно дадени информации за резервацијата од страна на клиентот.
Агенцијата не сноси одговорност за односот на граничните и царинарски служби, авиокомпании, автобуски и железнички транспортни компании и не ги обесштетува туристите, независно дали поради тоа туристите пропуштиле дел од услугата или целата услуга.
Неправилното пополнување на името може да доведе пограничните служби да не ви дозволат влез во соодветната земја и да ви се откаже престојот. Агенцијата не ги компензира туристите за трошоци направени надвор од платената услуга.
Агенцијата не сноси одговорност пред туристот за неиздавање на виза кога тоа се бара. При поднесување на редовни документи и неиздавање на виза на туристот платените суми не се враќаат. При неиздавање на виза поради поднесување на непотполни или неточни документи, предходни криминални дејствија на туристот во соодветната земја, незапазување на роковите за поднесување на документите, како и не пријавување на интервју во конзуларните служби каде тоа се бара, услугата се поништува и се задржуваат пенали.
При штети кои што се нанесуваат во објектите/хотелите конретниот извршител или извршители ја прифаќа/ат материјална одговорност за штетата на лице место кога тоа се бара од оштетениот објектот/хотелот.
Агенцијата не прифаќа трошоци по тој основ и не е должна никакви компензации или обештетувања
Агенцијата не прифаќа трошоци поврзани со консумацијата за храна и пијалоци надвор од платената услуга и опишана во ваучерот издаден на клиентот.
Агенцијата не сноси одговорност за загуба на облека, пари и документи оставени во собата на објектот/хотелот.
Агенцијата не сноси одговорност за штети настанати при неисполнување или нецелосно исполнување на услугата при појава на непретпоставена или виша сила која што не може да се предвиди или избегне од страна на агенцијата или нејзините суб агенти ако истите совесно ги извршиле своите должности.
Агенцијата не сноси одговорност за проблеми поврзани со сместување на домашни миленици, ако не е пријавено во писмена форма и одобрено сместувањето од агенцијата при изработка на резервацијата.
Патничко осигурување
Патничко осигурување е задолжително е да се има (информации во агенцијата)
Одговорноста е Ваша доколку го немате.
Интернет
Агенцијата организатор не превзема одговорност за квалитетот на интернет конекцијата во капацитетите од понудата-безжичниот интернет не е задолжителен дел од опремата во собата, апартманот, студиото….
Во описите на сместувањето јасно е назначено дали сместувачките капацитети имаат wi fi. Ако објектот има wi fi, тоа не значи достапност на мрежата во собите, може рутерот да се наоѓа во заедничките простории (лоби, простор за прием….).
Исто така во Грција, wi fi е генерално слабо (особено на островите), зошто има голем број корисници, и затоа има слаб проток.
Агенцијата не превзема одговорност во случај на прекин на интернетот во текот на сезоната поради какви било околности:
дефекти, раскинување на договорот со провајдерот од страна на сопственикот и обратно и слично.
Резервации
По потврдување на резервацијата Вие сте обврзани со неа, треба да е платен аванс или да е платена во целост и во сила стапуваат сите услови за промена и анулација на резервацијата.
Во случај агенцијата да не ја добие сумата за направената резервација во предвидениот и договорен рок или до 7 дена пред нејзиниот почеток, постои правото резервацијата да биде анулирана, а сите трошоци кои прозилегуваат од условите за глоба се на Ваш товар.
Резервацијата која сте ја направиле е валидна само кога сте платиле аванс или во целост и ви е предаден ваучер од наша страна на наведен од Вас факс или е маил.
Секоја анулација од Вас на конкретна резервација треба да биде направена во писмен вид во агенцијата каде е платена резервацијата.
При резервации се уплаќа аванс од 30-50% од вредноста на аранжманот, (ако не е поинаку предвидено) а остатокот по потврдувањето на резервацијата, и тоа најдоцна до 10 дена пред реализацијата на аранжманот.
Купени или резервирани аранжмани по објавени/редовни цени не може да се споредуваат со ист аранжман понуден и продаден по рани резерваци или т.н. last minute специјални понуди пред отпочнувањето на аранжманот поради: отказ од клиент, намалена цена од сопственикот или непродадена соба од контингентот) НЕ следува корекција на цената.
За резервации со попуст (рани попусти – EB):
При резервација e потребна уплата од минимум 30-50% од цената на аранжманот-резервацијата.
Останатиот дел од износот, треба да се доплати најдоцна до датата определена за попуст.
Уплатениот износ од 30-50%, не се враќа доколку патникот се откаже од патувањето.
За резервации по понуда – со редовни цени (освен EB и LM)
30% од вредноста на пакетот се плаќа при резервација на услугата,
30% од вредноста на пакетот ќе се плати до 30 дена пред датумот на поаѓање,
40% од вкупната вредност на услугите ќе се плати до 21 ден пред датумот на поаѓање;
Во случај на резервација во последен момент-last minute (LM), резервација ќе се изврши само со целосна уплата на услугите;
Фотографии
Информацијата за услугите и конфорот кои што секој објект/хотел ги нуди се осигурани од самите објекти/хотели, а агенцијата само нив ги прикажува.
Фотографиите од сместувачките капацитети се од повеќе соби, студиа, апартмани, истите служат за да дадат генерален впечаток на објектот за сместување.
Штети
Во случај на причинета материјална штета, корисникот ја надоместува штетата на лице место или по пријава од објектот за материјалната штета за време на престојот.
Објектот/хотелот прифака рекламации во рок од 48 часа.
За валидни рекламации ќе се сметаат оние кои се со документ потпишан од страна на гостинот и од овластените во хотелот
Патни документи
Туристичката агенција не е надлежна да ја цени исправноста на патните документи на патникот исто и задолжителното патничко осигурување се обврска на патникот.
Пасошот треба да е со важност 3-6 месеци по датата на престојот во соодветната држава. ( во зависност од државата во која се престојува, инфо треба да има во понудата-аранжманот)
Точноста на имињата и личните податоци на патниците се одговорност на патникот кој треба да ги провери во моментот на резервација и по потврдата на услугите.
Превоз
Автобускиот превоз е организиран со туристички автобуси…
Првиот ден на доаѓање и последниот ден на заминување патниците сами го пренесуваат својот багаж од местото на запирање на автобусот до/од објектот/хотелот на сместувањето.
Секој патник има право на превоз на 1 куфер багаж до 20 кг и 1 торбица рачен багаж.
Минимум 1 ден пред поаѓање Ве замолуваме да се информирате во Агенција
Ги замолуваме патниците да бидат на местата за поаѓање 15 мин пред поаѓањето.
Можни се доцнења во летната сезона заради густината на сообраќајот за кои однапред се извинуваме.
Вие сте должни да сте на договореното место и час, со валидни Ваши документи и багаж.
Незгода
Ве молиме во случај на било каков инцидент (кражба, тепачка, сообраќајна незгода….), да се обратите на надлежните инситуции во земјата на престојот.
Организаторот на патувањето нема ингеренции да посредува меѓу Вас и надлежните институции во земјата во која престојувате, но секако ќе Ви помогнме колку е тоа можно од нас.
Откажување на резервација
Отказни трошоци во случај на отказ на услугите
Патникот може во секој момент да се откаже од патувањето/услугите и тоа треба да го направи во писмена форма.
Датумот на писмениот отказ претставува основа за пресметка и наплата на отказните трошоци (во однос на основната цена на аранжманот).
Отказните трошоци што се наплатуваат во случај патникот да се откаже од резервираната услуга / индивидуален престој се различни за секој објект/хотел и тие ке бидат составен дел во понудата. Доколку не се опишани во понудата други услови се применуваат и во сила и со важност се Општите услови на СКТМ и ТА ТУРИСТ ( прочитај ги тука )
Хотелот си има свои правила за откажување на резервација, тие се :
За откажување на резервацијата 0 – 7 дена пред почетокот на користењето на услугата се доплаќа 100% од вкупната цена на резервацијата
За откажување на резервацијата 8 – 14 дена пред почетокот на користењето на услугата се наплаќа 80% од вкупната цена на резервацијата
За откажување на резервацијата 15 – 21 ден пред почетокот на користењето на услугата се доплаќа 40% од вкупната цена на резервацијата
За откажување на резервацијата 22 – 29 дена пред почетокот на користењето на услугата се доплаќа 30% од вкупната цена на резервацијата
За откажување на резервацијата 29 – 30 дена пред почетокот на користењето на услугата се наплаќа 15% од вкупната цена на резервацијата
За откажување на резервацијата по поаѓање, или доколку гостинот не се појави во резервираното сместување, ќе се наплаќа 100% од вкупната цена на резервацијата