1/3 студио (трикреветно студио) еден брачен и еден единечен кревет.
Во студијата: кујна, клима, телевизор, безжичен интернет, мала тераса со поглед на друга вила или шеталиште.
1/3 студио
- Максимално гости:
- 3
1/3 студио (трикреветно студио) еден брачен и еден единечен кревет.
Во студијата: кујна, клима, телевизор, безжичен интернет, мала тераса со поглед на друга вила или шеталиште.
-7% попуст за резервации направени до 30.04.2024, со 50% уплата до 10.05.2024
Првите три и последните три термина се промо цени, и на нив не следува попуст
Цени за НАЕМ на соба за 8 дена/ 7 ноќевања
периоди | Студио 1/3 (за 3 лица) |
19.05 – 26.05.2024 | 99 |
26.05 – 02.06.2024 | 139 |
02.06 – 09.06.2024 | 189 |
09.06 – 16.06.2024 | 229 |
16.06 – 23.06.2024 | 269 |
23.06 – 30.06.2024 | 379 |
30.06 – 07.07.2024 | 429 |
07.07 – 14.07.2024 | 439 |
14.07 – 21.07.2024 | 459 |
21.07 – 28.07.2024 | 489 |
28.07 – 04.08.2024 | 489 |
04.08 – 11.08.2024 | 489 |
11.08 – 18.08.2024 | 489 |
18.08 – 25.08.2024 | 369 |
25.08 – 01.09.2024 | 309 |
01.09 – 08.09.2024 | 249 |
08.09 – 15.09.2024 | 209 |
15.09 – 22.09.2024 | 139 |
22.09 – 29.09.2024 | 99 |
Цените се во €, се плаќа во денари 1 € = 62 денари
Во цената Е вклучено:
7 ноќевања
Користење клима уред
Користење безжичен интернет
Во цената НЕ Е вклучено:
Автобуски превоз
Патничко осигурување
Туристичка такса 1,50€ по соба на ден (се плаќа во објектот)
Информации, услови, попусти
Цените обележани со црвено се промо цени
На промо цените и цени за рана резервација НЕ следува попуст
Сместување во собите прв ден е после 14 часот (локално време),
Напуштање на собите последен ден најдоцна до 10 часот (локално време)
Туристичката такса се плаќа на лице место по пристигнувањето во објектот..
За уплата на два последователни термини одобруваме 7% попуст
Препорачуваме патничко осигурување (информации во агенцијата)
Купени или резервирани аранжмани по објавени/редовни цени не може да се споредуваат со ист аранжман понуден и продаден по рани резерваци или т.н. специјални понуди пред отпочнувањето на аранжманот поради: отказ од клиент, намалена цена од сопственикот или непродадена соба од контингентот) НЕ следува корекција на цената
Важат Општите услови на СКТМ и ТА ТУРИСТ ( прочитај ги тука )
Сликите и информациите за сите понуди на нашата веб страна се од информативен карактер..
Агенцијата не гарантира за конекцијата и брзината на интернетот во објектите.
Димензиите на креветите во капацитетите во Грција се разликуваат од нашите стандарди.
Грчкиот стандард: единечен кревет 70-90см x 180-190см, брачен кревет 120-160см со 180-190см
Информации; цени, време на поаѓање, места на поаѓање до/од Халкидики (секоја Недела)
Цена по лице за превоз од Скопје | време на поаѓање | возрасен | дете 2-12 г. |
Скопје – Дрводекор | 04:00 | 45 | 35 |
Велес – БП Макпетрол-кружен тек | 04:30 | 45 | 35 |
Штип – паркинг пред пошта, трансфер до Велес | 03:40 | 60 | 50 |
Неготино – бензинска, Неготино | 05:00 | 45 | 35 |
Граничен премин – бензинска Шимов | 06:00 | 45 | 35 |
Цена по лице за превоз од Битола | време на поаѓање | возрасен | дете 2-12 г. |
Битола – Автобуска станица Транскоп – на перон | 04:00 | 40 | 30 |
Прилеп – БП Селида, трансфер до Битола | 03:15 | 40 | 30 |
Струга – Хотел Дрим, трансфер до Битола | 02:15 | 50 | 40 |
Охрид – БП Лук Оил излез кон Битола, трансфер до Битола | 02:30 | 50 | 40 |
Ресен – спроти автобуска станица, трансфер до Битола | 03:15 | 50 | 40 |
Цените се во €, се плаќа во денари 1 € = 62 денари
Деца до 1,99 год – бесплатно и не користат седиште
Релациите кои се наведени како (трансфер) се реализираат со патнички возила или комбe
ЧАС И МЕСТО НА ПОАЃАЊЕ ОД ГРЦИЈА
локално (грчко) време | македонско време | летовалиште |
15:00 | 14:00 | Калитеа |
14:45 | 14:00 | Полихроно |
14:30 | 13:30 | Ханиоти |
14:15 | 13:15 | Пефкохори |
ТА ТУРИСТ го задржува правото за промена на цената на автобускиот превоз во во случај на донесување на законски мерки за дозволена исполнетост на автобусите со 50 или 70%
Минимум 1 ден пред поаѓање Ве замолуваме да се информирате во Агенција
Ги замолуваме патниците да бидат на местата за поаѓање 15 мин пред поаѓањето
Поради густиот сообраќај во летната сезона можни се определени доцнења за кои однапред се извинуваме.
Првиот ден на доаѓање и последниот ден на заминување патниците сами го пренесуваат својот багаж од местото на запирање до/од објектот на сместување.
Секој патник има право на превоз на 1 парче багаж до 20 кг и 1 парче рачен багаж.
Секој дополнителен багаж се наплаќа 10€ по куфер
Вила Меропи се наоѓа на самата магистрала, во строгиот центар на Калитеа, веднаш до семафорите и излегува на првата пешачка уличка. Не располага со паркинг, а најблиското место за паркирање е на 200м од самата вила.
Во нејзина близина се наоѓа маркет, слаткарница, продавници, фурна, ресторани, кафетерии итн.
На 200м одалеченост се наоѓа плажата до која се стигнува преку улица или скали.
Калитеа е сместена на повисоко теренско место, затоа пристапот до плажа е по удолница.
Сите соби се наоѓаат на прв спрат и се трокреветни, т.е еден дупли кревет и еден единечен, мини кујна со прибор за готвење и јадење, сопствен тоалет, мал и тесен балкон без поглед, ТВ, клима без доплата и безжичен интернет (wi-fi).
Капацитетот на овие соби е 3 возрасни лица, или 2 возрасни лица со 2 деца од кои второто дете да нема полни 6 години бидејќи дели легло со родители, и не му следува дополнително легло
Студио 1/3
Максимум капацитет: 4 лица
Максимум возрасни: 3 лица
Максимум деца: 2
40°4’31”N,23°26’52”E
Сите Ваши лични податоци кои се внесуваат во системот за резервирање се користат само и единствено за потребите на резервацијата-договорот, дадените податоците од вас мора да се точни како во пасошот.
Агенцијата не сноси одговорност за неточно потполнети обрзаци за резервација од страна-изјава на клиентот.
Неправилното пополнување на податоците (име, презиме, дата на раѓање, адреса) може да доведе пограничните служби да не ви дозволат влез во соодветната земја и да ви се откаже престојот.
Цената на аранжманот зависи од квалитетот, категоријата и локацијата на објектот.
Категоријата на објектите/хотелите се определува според законодавните одредби и критериуми на соодветната држава.
Доколку вие барате посебни потреби (а не се во договорот со агенцијата) од страна на објектот/хотелот и ако ви ги потврдат на лице место и ако таквите дополнителни потреби изискуваат дополнително плаќање истото го плаќа клинетот на лице место за време на престојот во објектот/хотелот.
Агенцијата не ги компензира туристите за трошоци направени надвор од платената услуга.
Категоријата на објектите/хотелите е определена според законите на државата на која се однесува резервацијата.
Информацијата за квалитетот и услугите, кои ги предлага секој објект/хотел, се осигурани од самите објекти/хотели на датумот на нивното вклучување во резервацискиот систем.
Информациите и фотографиите на страницата што го опишуваат објектот/хотелот се информативни и се земени од нашите партнери или од нивните страници за презентација или сликани од нас. Сликите на страницата се генерички и не можат да се сметаат за договорни, тие претставуваат информации за сместувачките единици. Секојдневно се обидуваме да ги ажурираме овие информации, но не гарантираме дека тие се целосни, ажурирани или не содржат грешки.
Минималниот број на лица се определува според бројот на основни легла во сместувачката единица.
Бројот на лица кои се сместуваат во собите треба да е соодветен на лицата наведени во ваучерот или списокот кој го издава организаторот на патување, во објектот/хотелот нема да дозволат сместување на ненајавени лица.
Цените и достапните понуди се валидни во овој момент!
Сместувачките капацитети првиот ден се превземаат по 14:00-15;00 часот,
Последниот ден напуштање на собата е 09:00-12;00 часот наутро.
Превземањето и напуштањето на собите е во зависност од политиката на секој објект.
Патниците се должни да ја одржуваат хигиената за време на престојот
Димензиите на креветите во апартмани и студија во Грција се разликуваат од нашите стандарди.
Грчкиот стандард за нормален кревет е 75-80 см x 185-190 см, брачен кревет (француски) 145-155 см со 180-190 см.
Во случај на неадекватно сместување или било кој друг проблем, патниците се должни веднаш да го известат одговорното лице, или сопственикот на објектот или вработен на рецепцијата.
Доколку проблемот не биде решен, веднаш треба за истиот да се извести организаторот на патувањето односно уплатното место каде сте склучиле Договор за патување, за време на првиот ден од сместувањето.
Напоменуваме дека рекламации за кои агенцијата ќе дознае на последниот ден од престојот или по враќањето на патниците, истите нема да бидат земени во предвид или разгледани.
Агенцијата не сноси одговорност за неточно дадени информации за резервацијата од страна на клиентот.
Агенцијата не сноси одговорност за односот на граничните и царинарски служби, авиокомпании, автобуски и железнички транспортни компании и не ги обесштетува туристите, независно дали поради тоа туристите пропуштиле дел од услугата или целата услуга.
Неправилното пополнување на името може да доведе пограничните служби да не ви дозволат влез во соодветната земја и да ви се откаже престојот. Агенцијата не ги компензира туристите за трошоци направени надвор од платената услуга.
Агенцијата не сноси одговорност пред туристот за неиздавање на виза кога тоа се бара. При поднесување на редовни документи и неиздавање на виза на туристот платените суми не се враќаат. При неиздавање на виза поради поднесување на непотполни или неточни документи, предходни криминални дејствија на туристот во соодветната земја, незапазување на роковите за поднесување на документите, како и не пријавување на интервју во конзуларните служби каде тоа се бара, услугата се поништува и се задржуваат пенали.
При штети кои што се нанесуваат во објектите/хотелите конретниот извршител или извршители ја прифаќа/ат материјална одговорност за штетата на лице место кога тоа се бара од оштетениот објектот/хотелот.
Агенцијата не прифаќа трошоци по тој основ и не е должна никакви компензации или обештетувања
Агенцијата не прифаќа трошоци поврзани со консумацијата за храна и пијалоци надвор од платената услуга и опишана во ваучерот издаден на клиентот.
Агенцијата не сноси одговорност за загуба на облека, пари и документи оставени во собата на објектот/хотелот.
Агенцијата не сноси одговорност за штети настанати при неисполнување или нецелосно исполнување на услугата при појава на непретпоставена или виша сила која што не може да се предвиди или избегне од страна на агенцијата или нејзините суб агенти ако истите совесно ги извршиле своите должности.
Агенцијата не сноси одговорност за проблеми поврзани со сместување на домашни миленици, ако не е пријавено во писмена форма и одобрено сместувањето од агенцијата при изработка на резервацијата.
Патничко осигурување е задолжително е да се има (информации во агенцијата)
Одговорноста е Ваша доколку го немате.
Агенцијата организатор не превзема одговорност за квалитетот на интернет конекцијата во капацитетите од понудата-безжичниот интернет не е задолжителен дел од опремата во собата, апартманот, студиото….
Во описите на сместувањето јасно е назначено дали сместувачките капацитети имаат wi fi. Ако објектот има wi fi, тоа не значи достапност на мрежата во собите, може рутерот да се наоѓа во заедничките простории (лоби, простор за прием….).
Исто така во Грција, wi fi е генерално слабо (особено на островите), зошто има голем број корисници, и затоа има слаб проток.
Агенцијата не превзема одговорност во случај на прекин на интернетот во текот на сезоната поради какви било околности:
дефекти, раскинување на договорот со провајдерот од страна на сопственикот и обратно и слично.
По потврдување на резервацијата Вие сте обврзани со неа, треба да е платен аванс или да е платена во целост и во сила стапуваат сите услови за промена и анулација на резервацијата.
Во случај агенцијата да не ја добие сумата за направената резервација во предвидениот и договорен рок или до 7 дена пред нејзиниот почеток, постои правото резервацијата да биде анулирана, а сите трошоци кои прозилегуваат од условите за глоба се на Ваш товар.
Резервацијата која сте ја направиле е валидна само кога сте платиле аванс или во целост и ви е предаден ваучер од наша страна на наведен од Вас факс или е маил.
Секоја анулација од Вас на конкретна резервација треба да биде направена во писмен вид во агенцијата каде е платена резервацијата.
При резервации се уплаќа аванс од 30-50% од вредноста на аранжманот, (ако не е поинаку предвидено) а остатокот по потврдувањето на резервацијата, и тоа најдоцна до 10 дена пред реализацијата на аранжманот
Купени или резервирани аранжмани по објавени/редовни цени не може да се споредуваат со ист аранжман понуден и продаден по рани резерваци или т.н. last minute специјални понуди пред отпочнувањето на аранжманот поради: отказ од клиент, намалена цена од сопственикот или непродадена соба од контингентот) НЕ следува корекција на цената.
За резервации со попуст (рани попусти – EB):
При резервација e потребна уплата од минимум 30-50% од цената на аранжманот-резервацијата.
Останатиот дел од износот, треба да се доплати најдоцна до датата определена за попуст.
Уплатениот износ од 30-50%, не се враќа доколку патникот се откаже од патувањето.
За резервации по понуда – со редовни цени (освен EB и LM)
30% од вредноста на пакетот се плаќа при резервација на услугата,
30% од вредноста на пакетот ќе се плати до 30 дена пред датумот на поаѓање,
40% од вкупната вредност на услугите ќе се плати до 21 ден пред датумот на поаѓање;
Во случај на резервација во последен момент-last minute (LM), резервација ќе се изврши само со целосна уплата на услугите;
Информацијата за услугите и конфорот кои што секој објект/хотел ги нуди се осигурани од самите објекти/хотели, а агенцијата само нив ги прикажува.
Фотографиите од сместувачките капацитети се од повеќе соби, студиа, апартмани, истите служат за да дадат генерален впечаток на објектот за сместување.
Во случај на причинета материјална штета, корисникот ја надоместува штетата на лице место или по пријава од објектот за материјалната штета за време на престојот.
Објектот/хотелот прифака рекламации во рок од 48 часа.
За валидни рекламации ќе се сметаат оние кои се со документ потпишан од страна на гостинот и од овластените во хотелот
Туристичката агенција не е надлежна да ја цени исправноста на патните документи на патникот исто и задолжителното патничко осигурување се обврска на патникот.
Пасошот треба да е со важност 3-6 месеци по датата на престојот во соодветната држава. ( во зависност од државата во која се престојува, инфо треба да има во понудата-аранжманот)
Точноста на имињата и личните податоци на патниците се одговорност на патникот кој треба да ги провери во моментот на резервација и по потврдата на услугите.
Автобускиот превоз е организиран со туристички автобуси…
Првиот ден на доаѓање и последниот ден на заминување патниците сами го пренесуваат својот багаж од местото на запирање на автобусот до/од објектот/хотелот на сместувањето.
Секој патник има право на превоз на 1 куфер багаж до 20 кг и 1 торбица рачен багаж.
Минимум 1 ден пред поаѓање Ве замолуваме да се информирате во Агенција
Ги замолуваме патниците да бидат на местата за поаѓање 15 мин пред поаѓањето.
Можни се доцнења во летната сезона заради густината на сообраќајот за кои однапред се извинуваме.
Вие сте должни да сте на договореното место и час, со валидни Ваши документи и багаж.
Ве молиме во случај на било каков инцидент (кражба, тепачка, сообраќајна незгода….), да се обратите на надлежните инситуции во земјата на престојот.
Организаторот на патувањето нема ингеренции да посредува меѓу Вас и надлежните институции во земјата во која престојувате, но секако ќе Ви помогнме колку е тоа можно од нас.
Отказни трошоци во случај на отказ на услугите
Патникот може во секој момент да се откаже од патувањето/услугите и тоа треба да го направи во писмена форма.
Датумот на писмениот отказ претставува основа за пресметка и наплата на отказните трошоци (во однос на основната цена на аранжманот).
Отказните трошоци што се наплатуваат во случај патникот да се откаже од резервираната услуга / индивидуален престој се различни за секој објект/хотел и тие ке бидат составен дел во понудата. Доколку не се опишани во понудата други услови се применуваат и во сила и со важност се Општите услови на СКТМ и ТА ТУРИСТ ( прочитај ги тука )
А тие се:
– за отказ од 60 до 45 дена пред патувањето се наплатува 5% од аранжманот
– за отказ од 44 до 30 дена пред патувањето се наплатува 10% од аранжманот
– за отказ до 30 дена пред патувањето се наплатува 30% од аранжманот
– за отказ од 29 до 15 дена пред патувањето се наплатува 50% од аранжманот
– за отказ од 14 до 5 дена пред патувањето се наплатува 80% од аранжманот
– за отказ од 5 до 0 дена пред патувањето или во текот на патувањето се наплатува 100% од аранжманот.
Напомена:
За отказ на резервации уплатени по специјални понуди (SPO), рана резервација (EB) или резервации во последен момент-last minute (LM), не се враќа уплатениот аванс потребен за резервација на услугите според описот и условите на програмата.
Пред да уплатите треба да знете дека статусот на собите или места за аранжманот се менува постојано. |
Усни барања за резервации не се прифаќаат, ке се реализираат само резервации по е маил, ([email protected]) ... |
Затоа потребно е да се информирате на 070 202 777, 047 202 777 |
или пишете ни на [email protected] за да ве информираме околу достапноста соби.... |
По потврдата од нас за достапност должни сте да извршите уплата. |
Потребно за валидна резервација: |
Ваш е маил и телефони задолжително |
Број возрасни |
Број деца (задолжително возраст на децата) |
Презиме и Име за сите учесници |
Број на пасош за сите учесници |
Дата на раѓање ( ден/месец/година) за сите учесници |
Адреса на живеење за сите учесници |
За кој објект/аранжман е резервацијата |
дата ОД |
ДО дата |
избор на СОБА (со соодветен број легла) |
Во случај на неадекватно сместување или било кој друг проблем назначен во Вашата резервацијата, |
се молат патниците веднаш да го известат одговорното лице на рецепцијата, |
доколку проблемот не биде решен, веднаш треба за истиот да се извести ОРГАНИЗАТОРОТ на патувањето или уплатното место каде сте склучиле Договор за патување, и тоа уште првиот ден. |
Напоменуваме дека рекламации од страна на патниците за кои агенцијата ќе дознае на последниот ден од престојот или по враќањето на патниците, истите нема да бидат земени во предвид или разгледани. |
Ве молиме во случај на било каков инцидент, да се обратите на надлежните инситуции во земјата на престојот. |
Организаторот на патувањето е должен да Ви помогне при посредување меѓу вас и надлежните институции. |
Составен дел од оваа програма се Општите услови на патување на организаторот на патувањето. |
За сите информации дадени усмено, агенцијата не сноси одговорност. |
Ве молиме внимателно да ги прочитате условите на патување кои се составен дел од овој програм. |
За било каков проблем должни сте да имате пишан со печат и потпис документ од објектот. |
Правила и услови за престој во објектот. |
Овие правила се врз основа на важечкото законодавство во земјата домаќин. |
Почитувајте ги правилата зошто администрацијата на објектот може да го прекине престојот и услугите на гости кои ги прекршуваат правилата на недомакинско однесување во истиот. |
Поплаки и препораки можат да бидат оставени во книгата за гости на рецепција или кај управникот. |
Одјавување на собите е до 10:00 ч., пријавување по 14:00 ч. (локално време) |
Обратете се на рецепција за информација каде се служи храна во објектот и време од-до. |
Ако заминувате порано, обратете се на рецепцијата претходната вечер за да Ви приготват сув (ланч) пакет. |
Вашите скапоцености, документи оставете ги во сефот на рецепција или во вашата соба. (доколку има сеф) |
За предмети оставени без надзор во собата или во просториите на објектот, одговорноста е на гостинот . |
Информирајте се на рецепција кои се бесплатни услуги во објектот.... |
Информирајте се на рецепција кои услуги се со плаќање.... |
Гостинот ја надоместува штетата во целост во согласност со условите и документите на објектот (ако има штета) |
Доколку постои систем за видео надзор (освен во тоалетите и собите), во останатите простории на објектот, Вие се согласувате со видео надзорот. |
Со цел да се обезбеди ред во објектот информирајте се на рецепција кои нешта се забранети како на пример: |
Пушење цигари во собите, салоните и другите простории во хотелот и сл. |
Употреба на електрични апарати во просториите (освен овластените) и сл. |
Чување на запаливи материјали во просториите не е дозволено. |
Внесување материјали и предмети кои се опасни за здравјето и животот на другите не е дозволено. |
Отстранување и поместување на мебел од просториите. |
Повреда на стандардите на однесување, вклучувајќи употреба на алкохол, дрога... |
Агресивно однесување и активности кои се закануваат на здравјето и имотот на другите не е дозволено. |
Оштетување на хотелскиот имот не е дозволено. |
Прифаќање на посетители во собите по 20:00 ч. ако не се регистрирани не е дозволено. |
Картичката (клучот) од вашата соба не смеете да ја давата не други лица. |
Паркирање на автомобили на влез, излез, како и на тревниците не е дозволено . |
Не е дозволен престој во објектот на домашни миленици. |
Сместување, услови и плаќање на услуги во хотелот |
Можете да ги плаќате услугите кои сте ги направиле во хотелот во готовина, дебитна или кредитна картичка. |
За предвремено напуштање на објектот задолжително земете документ од рецепција со потпис и печат. |
Услугите како што се рано пријавување (пред 14.00) и доцна одјавување (по 12.00) им се наплаќаат на гостите |
Услови за туристичката агенција и гостинот |
За валидна резервација ќе се смета, резервација направена со 30% уплата при самото резервирање |
од страна на агентот или гостинот, а со целосна уплата до пред поаѓање. |
Агентот или гостинот има право да ја откажи/промени резервацијата-се применуваат Општите услови за патување. (доколку не е поинаку превидено со правила и услови на објектот / аранжманот) |
Откажување или промена на резервацијата на денот на заминување за аранжманот или на денот на пристигање на гостинот или порано напуштање на хотелот, платената сума не подлежи на враќање на агентот или гостинот |
За валидни рекламации ќе се сметаат оние кои се со документ со потпис и печат потпишан од страна на овластените во објектот и потпис од гостинот. |
Напомена: |
Пред да ја извршите уплатата, Ве молиме контактирајте ја агенцијата за проверка на расположливи места. |
ПРЕПОРАКИ И СОВЕТИ ОД ГРАНИЧНАТА ПОЛИЦИЈА |
Преминување на државна граница на Република Македонија за физички лица: Државјани на Република Македонија државната граница можат да ја преминуваат со важечката патна исправа (биометриска патна исправа) или друг валиден документ со кој се овозможува преминување на државната границата согласно билатерален или меѓународен договор и виза доколку е потребна за земјата каде што патува. |
Со лична карта граѓаните на Р. Македонија можат да патуваат во Србија, Албанија и Црна Гора. |
Патната исправа мора да биде потпишана. |
Пред патувањето да се провери датумот на важност на патната исправа. |
Со визната либерализација граѓаните на Република Македонија можат да патуваат само на кратки патувања до 90 дена во период од 6 месеци. За престој подолг од три месеци (вработување, студирање и сл.), граѓаните на Република Македонија треба да поднесат апликација за виза за подолг престој, дозвола за престој или работна дозвола во дипломатското претставништво на земјата во која планираат да патуваат и подолго да претстојуваат. |
Доколку станува збор за малолетно лице македонски државјанин до 14 години кој патува без својот родител или старател, за неговото патување потребна е писмена согласност од родителите или старателот, заверена од Министерството за внатрешни работи или нотар односно од дипломатско конзуларното претставништво на Република Македонија во странство, доколку лицето патува кон Република Македонија. |
Имајќи во предвид дека македонско грчката граница е надворешна граница на Европската унија (Шенген граница), условите за влез во Р.Грција се исти како за влез во било која земје членка на шенген зоната. Покрај основните документи за патување од страна на полициските службеници кои работат на граничните премини при преминување на државна граница можат да бидат побарани и дополнителни документи. |
ТУРИСТИЧКИ ИЛИ ПРИВАТНИ ПАТУВАЊА |
За патувања за туристички или приватни потреби потребни се: потврди за сместување, (ваучер) покана од домаќин, доколку се престојува кај истиот, потврда од организација која обезбедува сместување или друг соодветен документ во кој е наведено предвиденото сместување; потврди за маршрутата на патување, потврда за резервација на организирано патување или друг соодветен документ во кој се наведени предвидените планови за патувањето; потврди за враќање, повратен или повторен билет. |
ДЕЛОВНИ ПАТУВАЊА: |
За деловни патувања како докази за исполнување на условите за излез односно влез, можат да бидат побарани и покана од фирма или од орган за присуство на состаноци, конференции или настани поврзани со трговија, индустрија или работа; други документи со кои се утврдува постоење на трговски односи или односи поврзани со работењето; влезници за саеми и конгреси, доколку се посетуваат. |
ПАТУВАЊЕ ЗА ШКОЛУВАЊЕ ИЛИ ОБУКА: |
За патувања за потребите на учење или други видови обука потебни се потврда за запишување во наставен институт за целите на следење стручни или теоретски курсеви во рамките на основна и стручна обука; студентска карта или потврди за следење на курсеви. |
НАУЧНИ, КУЛТУРНИ, СПОРТСКИ, РЕЛИГИОЗНИ НАСТАНИ: |
За патувања за научни, културни, спортски или религиозни настани, или други причини потебнисе покани, влезници, пријави или програми во кои, доколку е можно, е наведено името на организацијата домаќин и должината на престојот, или друга потврда во која се наведува целта на посетата. |
ПАРИЧНИ СРЕДСТВА: |
Граѓаните који патуваат во странство треба да поседуваат доволно парични средства (во готово, кредитни картици, травел чекови и слично) за издржување во планираниот период за престојот во странство. За доволно парични средства не е пропишана сума бидејќи таа е индивидуална во однос на стандардот на земјата каде што се патува но вообичаено е да се пресметува педесет (50) евра од ден. Средствата може да бидат во готовина, травел чекови и кредитни картички кои ги поседува граѓанинот и валиден документ од банка за поседување парични средства. |
ПРЕМИНУВАЊЕ ГРАНИЦА СО ПАТНИЧКО МОТОРНО ВОЗИЛО: |
При преминување на државна граница со патничко моторно возило покрај националната возачка дозвола возачот треба да поседува и меѓународна возачка дозвола која во Република Македонија ја издава Авто Мото Сојуз на Македонија (освен со земјите со кој РМ има случено договор за користење на националните возачки дозволи). Моторното возило треба да биде соодветно меѓународно осигурано односно да поседува важечки зелен картон. Доколку возилото не е лична сопственост (согласно сообраќајна дозвола) треба да се поседува дозвола за управување со туѓо возило во странство која исто така ја издава АМСМ. При преминување на државната граница со товарно моторно возило возачите треба да ги поседуваат истите документи како и возачите на патничко моторно возило, патен налог и поседување на соодветни дозволи и документи кој се потребни за извршување на царинските процедури. |
ПОСТАПКА КОГА ЌЕ СЕ ИЗГУБИ ИЛИ ОШТЕТИ ПАТНАТА ИСПРАВА: |
Доколку лице државјанин на Република Македонија остане без патна исправа во некоја земја, потребно е да пријави губењето на исправата во најблиската полициска станица и да му се издаде потрврда за истото. Потоа со потврдата треба да се отиде во дипломатско конзуларното претставништво на Република Македонија во таа земја, каде што на лицето ќе му се издаде патен лист за да се врати во Република Македонија. Доколку вашата патна исправа се оштети исто така се обраќате до најблиското ДКП на Република Македонијакаде ќе ви издадат патен лист. Пред да тргнете назад со патен лист доколку транзитирате преку повеќе земји информирајте се дали за некоја од планираните земји ќе ви треба соодветна виза за транзит. |
Информации и контакт во странство како и за визниот режим на Република Македонија со други држави можете да добиете на сајтот на Министерството за надворешни работи www.mfa.gov.mk |