TA Turist BitolaTA Turist Bitola
Заборавена лозинка?

Pirin Park Spa 5* 🚕

Достапни соби

DBL+EXB (3 ADL)

Максимално гости:
3

Полупансион
Двокреветна соба, трет возрасен на дополнително легло

DBL+EXB (2ADL+CHD)

Максимално гости:
2
Максимален бр. на деца:
1

Полупансион
Двокреветна соба, дете до 4 г – бесплатно
Можност за дете 4-12 г. на дополнително легло

Хотел
5 ѕвезди
БУГАРИЈА
Сандански
Sandanski, Bulgaria
+389 70 202 777
INTERHOTEL
1 ноќи

 

Неделен спа пакет

Цените важат во работните денови /недела-четврток/ во периодот од
01.10.2023 до 29.03.2024 година, без периоди на државни, верски празници, распусти..

Цените важат во работните денови /недела-четврток/ во периодот од
01.10.2023 до 29.03.2024 година, без периоди на државни, верски празници, распусти..

сместување лица 3 ноќевања 4 ноќевања 5 ноќевања
Двокреветна СТАНДАРТ 2 372 484 589
Еднокреветна СТАНДАРД 1 278 361 435
Двокреветна СТАНДАРТ 1+1 324 426 525
Двокреветна ЛУКС 2 403 525 641
Двокреветна ЛУКС 2+1 464 607 743
ЛУКС со доп.легло 3 541 709 872
Двокреветна СУПЕРИОР 2 433 566 692
Двокреветна СУПЕРИОР 2+1 495 648 794
Двокреветна СУПЕРИОР 2+2 549 720 884

Цените се во €, се плаќа во денари 1€ = 62 денари

Во цената Е вклучено:
Ноќевање, појадок, вечера, туристичка такса, туристичко осигурување и ДДВ;
20-минутна масажа со арома за секој возрасен – еднаш за време на престојот;
Интернет, паркинг, бесплатен шатл /со распоред/ до центарот на градот и назад;
Користење: базен со млазници за хидромасажа, детски базен, џакузи, солена соба, теретана;
Сауна парк / финска сауна, био сауна, парни бањи – ледена фонтана, емотивни тушеви, топли клупи и простор за релаксација/;
Парк-градина со отворен базен и детско катче;
Бесплатно детско катче и Арт центар со дополнителни услуги.

Во цената НЕ Е вклучено:
Превоз
Патничко осигурување
Неспомнати услуги

Информации и доплати:
Дете од 0-3,99 г – бесплатно сместување во Лукс/Супериор двокреветна соба.
Дете од 4-11,99 г. или возрасен во двокреветна соба Лукс/Супериор, кога е трето лице во собата, се сместува на дополнителен кревет/тросед во соодветната соба.
Максималното сместување во Стандард соба е до 2 лица.
Нема можност да поставите корпа или екстра кревет.
Возрасен со две деца помеѓу 4 и 11 години ја плаќа сумата за двокреветна соба.

Пакетот не важи за периоди на национални и регионални празници.
100% претплата до 7 работни дена пред датумот на пријавување.
Хотелот го задржува правото да направи измени на овој пакет.

Период на валидност : 03.01.2024 – 22.12.2024

Цените се по соба за 1 ноќевање – ноќевање со појадок

сместување недела-четврток петок и сабота
Двокреветна СТАНДАРД 93 114
Еднокреветна СТАНДАРД 77 87
Двокреветна ЛУКС 108 129
Двокреветна СУПЕРИОР 124 144
Доплати, попусти
Дете до 3,99 години бесплатно
Дете 4-11,99 г. на дополнително легло / во супериор или лукс соба 18
Дете 4-11,99 г. на редовно легло /во еднокреветна стандард, супериор или лукс соба 10
Возрасен на дополнително легло / во двокреветна супериор или лукс соба 28
Вечера / возрасен 20
Вечера / дете 4-11,99 г. 10

Цените се во €, се плаќа во денари 1€ = 62 денари

 

Во цената Е вклучено:
Ноќевање со појадок
Туристичка такса
Безжичен интернет
Паркинг
Бесплатен шатл / до од центарот на градот
Фитнес сала
Затворен топол базен
Детски базен
Џакузи
Солена соба
Парк-градина со голем базен
Финска сауна
Био сауна
Парни бањи
Ледена фонтана
Топли лежалки

 

Во цената НЕ Е вклучено:
Патничко осигурување
Превоз
Неспомнати услуги
Личен трошок на патникот
Пијалок за време на оброците

 

Максималното сместување во СТАНДАРД соба е 2 лица, не е можно да се постави дополнителен кревет.

 

 

 

СТАНДАРД
Хотелот располага со 3 стандардни двокреветни соби (DBL).
Хотелот располага со 7 двокреветни соби стандард со два поединечни кревети (TWIN).
Во стандардните соби нема можност за сместување на трето лице на дополнително легло, нема можност да се обезбеди бебешко креветче. Стандардните соби имаат поглед на паркинг
Максималното сместување во стандардна соба е 2 лица.

СУПЕРИОР
Хотел Парк Пирин располага со 28 двокреветни соби супериор со спална соба (DBL).
Хотел Парк Пирин располага со 26 двокреветни соби супериор со два единечни кревети (TWIN)
Во супериор собите можат да смести и трето лице на софа кревет или бебешко креветче.

ЛУКС
Хотелот има 51 пространа двокреветна соба лукс со спална соба (DBL).
Хотелот има 69 пространи лукс двокреветни соби со разделени легла (TWIN).
Во лукс собите може да смести трето лице на дополнително легло на извлекување.
Користењето бебешко креветче или дополнителен кревет за дете до 4 години е бесплатно.

Во собите: централна клима, интернет, радио, сеф, телефон, мини бар, луксузно опремени бањи, фен.

Во случај на рано превземање на резервираната соба (пред 14:00 ч), хотелот го задржува правото да Ви наплати, 50% од вредноста на едно ноќевање.
Во случај на задоцнето одјавување на собата, хотелот го задржува правото да Ви наплати 50% од вредноста на едно ноќевање.

Хотел Пирин Парк ***** е член на ланецот хотели ‘Sharlopov Hotels’.
Во 2009 г. од Европската СПА организација хотелот ја доби престижната награда ‘Eurospera Wellness’, која е гаранција дека хотелот ги исполнува сите европски стандарди за велнес објекти, безбедност, врвно ниво на хигена и квалитет на услугите.
>
СПА центарот:
Сауна, фитнес центар, солариум, салон за масажа, турска бањa,
Работно време на базените во хотелот: секој ден од 08:00 до 20:00 часот
Отворен базен, 25 x 10 м, 28 °C, (работи од мај до септември)
Отворен детски загреан базен, 6×4 м, длабочина 60 см (работи од мај до септември)
Надворешен термален базен, 6 x 4 м, 38°C, длабочина од 1,20 см (работи од октомври до април)
Затворен базен со хидромасажи и водно огледало, 16 x 8 м, 29-31°С
Затворен терапевтски базен со 100% минерална вода со хидромасажа, 10 x 4 м, 37°C
Детски базен затворен, 3 x 5 м, 33°С, длабочина 70 см.
Отворените базени во хотелот Пирин Парк се наоѓаат во парк-градината.
Деца  до 12 г. во термалната зона само со возрасно лице  (придружник).
Не е дозволен влез во СПА и базените со чевли, патики…!
Забрането е внес и конзумирање на храна и алкохолни пијалоци во СПА центарот!

Барови и ресторани

Балкански ресторан со зимска и летна градина / 150 седишта /
Медитерански ресторан со летна градина / 180 седишта /
Лоби бар – / 100 седишта /
Пијано бар

Бизнис центар:

Хотелот има шест конференциски сали:

Сала “Бугарија“ – до 260 седишта
Сала “Сандански” – до 45 седишта
Сала “Медиус“ – до 15 седишта
Сала ВИП “Дезудава” – до 14 седишта
Сала “Санданска-Бистрица” – до 35 седишта
Сала “Вихрен“ – до 10 седишта

Опремени со звучна опрема, екран, мултимедија, флипчарт, проектор, брз безжичен интернет.

ВАЖИ ЗА ТУРИСТИЧКА АГЕНЦИЈА И ЗА ГОСТИНОТ:
За валидна резервација ќе се смета, резервација направена со 30% депозит уплатен при самото резервирање од страна на агентот или гостинот, а со целосна уплата до пред поаѓање.

Сместување во собите после 14;00 часот ( прв ден )
Напуштање на собите до 11;00 часот ( последен ден )

Сите лични податоци кои се внесуваат во системот за резервирање се користат само и единствено за потребите на резервацијата.

Сите посебни потреби од страна на хотелот се потврдуваат на лице место од страна на самиот хотел.
Ако таквите дополнителни потреби изискуваат дополнително плаќање истото го плаќа клинетот и треба да се направи на лице место за време на престојот во хотелот.

Категоријата на хотелите се определува според законодавните одредби на соодветната држава.
Информацијата за услугите и конфорот кои што секој хотел ги нуди се осигурани од самите хотели.

Агентот или гостинот има право да ја откаже или промени резервацијата до 7 дена пред пристигнувањето без пенали.
Агентот или гостинот има право да промени име на резервацијата 3 дена пред датата на престигнување без пенали. Промена на име помалку од 3 дена пред датата на пристигнување, агентот или гостинот ја плаќа првата ноќ од резервацијата.
Откажување или промена на резервацијата помалку од 7 дена пред датата на пристигнување, агентот или гостинот ја плаќа првата ноќ од резервацијата.
Откажување или промена на резервацијата на денот на пристигнување на гостинот или порано напуштање на хотелот, платената сума не подлежи на враќање на агентот или гостинот.
Промена или откажување на резервација за време на празници до 30 дена пред пристигнување е без пенали.
Промена или откажување на резервација за време на празници помалку од 30 дена пред пристигнување, агентот или гостинот плаќа 100% од целата резервација.
Хотелот прифака рекламации во рок од 48 часа.
За валидни рекламации ќе се сметаат оние кои се со документ потпишан од страна на гостинот и од овластените во хотелот.
Хотелот не прима домашни миленици

Агенцијата не сноси одговорност за загуба на облека, пари и документи оставени во собата на хотелот/објектот.

Агенцијата не сноси одговорност за штети настанати при неисполнување или нецелосно исполнување на услугата при појава на непретпоставена или виша сила која што не може да се предвиди или избегне од страна на агенцијата или нејзините суб агенти ако истите совесно ги извршиле своите должности.

Агенцијата не сноси одговорност за неточно потполнети обрзаци за резервација од страна на клиентот. Неправилното пополнување на името може да доведе пограничните служби да ви дозволат влез во соодветната земја и да ви се откаже престојот.

Агенцијата не сноси одговорност, не ги обештетува и не ги компензира туристите кои се откажале од користењето на услугата или на дел од неа.
Агенцијата не ги компензира туристите за трошоци направени надвор од платената услуга.

Агенцијата не сноси одговорност пред туристот за неиздавање на виза кога тоа се бара. При поднесување на редовни документи и неиздавање на виза на туристот платените суми не се враќаат. При неиздавање на виза поради поднесување на непотполни или неточни документи, предходни криминални дејствија на туристот во соодветната земја, незапазување на роковите за поднесување на документите, како и не пријавување на интервју во конзуларните служби каде тоа се бара, услугата се поништува и се задржуваат пенали

Агенцијата не сноси одговорност за дејствија на погранични и царински служби, авиокомпании, автобуски и железнички превоз и не ги обештетува туристите независно од тоа дали поради таквите дејствија туристите неискористиле дел од услугите или целата услуга.

При штети кои што се нанесуваат во хотелите конретниот извршител или извршители прифаќа/ат материјална одговорност за штетата на лице место кога тоа се бара од оштетениот. Агенцијата не прифаќа трошоци по тој основ и не е должна никакви компензации или обештетувања

Агенцијата не прифаќа трошоци поврзани со консумацијата за храна и пијалоци надвор од платената услуга и опишана во ваучерот издаден на клиентот.

Политики на Pirin Park Spa 5* 🚕

Удобности

Лежалки и крпи на базен - бесплатно

  • Бар на базен
  • Безжичен интернет
  • Бесплатен трансфер
  • Билијард
  • Вратар
  • Забрането пушење цигари
  • Интернет во заеднички простории
  • Кафе бар
  • Клима уред
  • Козметика за бања
  • Конференциска сала
  • Леден туш
  • Ледена фонтана
  • Лекар на повик - доплата
  • Лифт
  • Лоби
  • Мини бар-доплата
  • Парна бања
  • Појадок
  • Пристап за инвалиди
  • Сауна
  • Собен сервис-доплата
  • Телевизор
  • Фен
  • Фитнес сала
  • Фрижидер
  • Фризерски салон
  • Централно греење
  • Џакузи

Оцени од гости (0 Оцени)

Пред  да уплатите треба да знете дека статусот на собите или места за аранжманот се менува постојано.
Усни барања за резервации НЕ СЕ прифаќаат, ке се реализираат само резервации по е маил, факс...
Затоа потребно е да се информирате на 070 202 777, 047 202 777
или пишете ни на [email protected] за да ве информираме околу достапноста.
По потврдата од нас за достапност должни сте да извршите уплата.
Потребно за валидна резервација:
Ваш е маил, факс и телефони ЗАДОЛЖИТЕЛНО
Број возрасни
Број деца (задолжително возраст на децата)
Презиме и Име за сите учесници
Број на пасош за сите учесници
Дата на раѓање ( ден/месец/година) за сите учесници
Адреса на живеење за сите учесници
За кој објект/аранжман е резервацијата
дата ОД
ДО дата
избор на СОБА (со соодветен број легла)

Во случај на неадекватно сместување или било кој друг проблем назначен во Вашата резервацијата,
се молат патниците веднаш да го известат одговорното лице на рецепцијата,
доколку проблемот не биде решен, веднаш треба за истиот да се извести ОРГАНИЗАТОРОТ на патувањето или уплатното место каде сте склучиле Договор за патување, и тоа уште првиот ден.
Напоменуваме дека рекламации од страна на патниците за кои агенцијата ќе дознае на последниот ден од престојот или по враќањето на патниците, истите нема да бидат земени во предвид или разгледани.
Ве молиме во случај на било каков инцидент, да се обратите на надлежните инситуции во земјата на престојот.
Организаторот на патувањето е должен да Ви помогне при посредување меѓу вас и надлежните институции.
Составен дел од оваа програма се Општите услови на патување на организаторот на патувањето.
За сите информации дадени усмено, агенцијата не сноси одговорност.
Ве молиме внимателно да ги прочитате условите на патување кои се составен дел од овој програм.
За било каков проблем должни сте да имате пишан со печат и потпис документ од објектот.

Правила и услови за престој во објектот.
Овие правила се врз основа на важечкото законодавство во земјата домаќин.
Почитувајте ги правилата зошто администрацијата на објектот може да го прекине престојот и услугите на гости кои ги прекршуваат правилата на недомакинско однесување во истиот.
Поплаки и препораки можат да бидат оставени во книгата за гости на рецепција или кај управникот.
Одјавување на собите е до 10:00 ч., пријавување по 14:00 ч. (локално време)
Обратете се на рецепција за информација каде се служи храна во објектот и време од-до.
Ако заминувате порано, обратете се на рецепцијата претходната вечер за да Ви приготват сув (ланч) пакет.
Вашите скапоцености, документи оставете ги во сефот на рецепција или во вашата соба. (доколку има сеф)
За предмети оставени без надзор во собата или во просториите на објектот, одговорноста е на гостинот .
Информирајте се на рецепција кои се бесплатни услуги во објектот....
Информирајте се на рецепција кои услуги се со плаќање....
Гостинот ја надоместува штетата во целост во согласност со условите и документите на објектот (ако има штета)
Доколку постои систем за видео надзор (освен во тоалетите и собите), во останатите простории на објектот, Вие се согласувате со видео надзорот.
Со цел да се обезбеди ред во објектот информирајте се на рецепција кои нешта се забранети како на пример:
Пушење цигари во собите, салоните и другите простории во хотелот и сл.
Употреба на електрични апарати во просториите (освен овластените) и сл.
Чување на запаливи материјали во просториите не е дозволено.
Внесување материјали и предмети кои се опасни за здравјето и животот на другите не е дозволено.
Отстранување и поместување на мебел од просториите.
Повреда на стандардите на однесување, вклучувајќи употреба на алкохол, дрога...
Агресивно однесување и активности кои се закануваат на здравјето и имотот на другите не е дозволено.
Оштетување на хотелскиот имот не е дозволено.
Прифаќање на посетители во собите по 20:00 ч. ако не се регистрирани не е дозволено.
Картичката (клучот) од вашата соба не смеете да ја давата не други лица.
Паркирање на автомобили на влез, излез, како и на тревниците не е дозволено .
Не е дозволен престој во објектот на домашни миленици.
Сместување, услови и плаќање на услуги во хотелот
Можете да ги плаќате услугите кои сте ги направиле во хотелот во готовина, дебитна или кредитна картичка.
За предвремено напуштање на објектот задолжително земете документ од рецепција со потпис и печат.
Услугите како што се рано пријавување (пред 14.00) и доцна одјавување (по 12.00) им се наплаќаат на гостите

Услови за туристичката агенција и гостинот
За валидна резервација ќе се смета, резервација направена со 30% уплата при самото резервирање
од страна на агентот или гостинот, а со целосна уплата до пред поаѓање.
Агентот или гостинот има право да ја откажи/промени резервацијата-се применуваат Општите услови за патување. (доколку не е поинаку превидено со правила и услови на објектот / аранжманот)
Откажување или промена на резервацијата на денот на заминување за аранжманот или на денот на пристигање на гостинот или порано напуштање на хотелот, платената сума не подлежи на враќање на агентот или гостинот
За валидни рекламации ќе се сметаат оние кои се со документ со потпис и печат потпишан од страна на овластените во објектот и потпис од гостинот.
Напомена:
Пред да ја извршите уплатата, Ве молиме контактирајте ја агенцијата за проверка на расположливи места.

ПРЕПОРАКИ И СОВЕТИ ОД ГРАНИЧНАТА ПОЛИЦИЈА
Преминување на државна граница на Република Македонија за физички лица: Државјани на Република Македонија државната граница можат да ја преминуваат со важечката патна исправа (биометриска патна исправа) или друг валиден документ со кој се овозможува преминување на државната границата согласно билатерален или меѓународен договор и виза доколку е потребна за земјата каде што патува.
Со лична карта граѓаните на Р. Македонија можат да патуваат во Србија, Албанија и Црна Гора.
Патната исправа мора да биде потпишана.
Пред патувањето да се провери датумот на важност на патната исправа.
Со визната либерализација граѓаните на Република Македонија можат да патуваат само на кратки патувања до 90 дена во период од 6 месеци. За престој подолг од три месеци (вработување, студирање и сл.), граѓаните на Република Македонија треба да поднесат апликација за виза за подолг престој, дозвола за престој или работна дозвола во дипломатското претставништво на земјата во која планираат да патуваат и подолго да претстојуваат.
Доколку станува збор за малолетно лице македонски државјанин до 14 години кој патува без својот родител или старател, за неговото патување потребна е писмена согласност од родителите или старателот, заверена од Министерството за внатрешни работи или нотар односно од дипломатско конзуларното претставништво на Република Македонија во странство, доколку лицето патува кон Република Македонија.
Имајќи во предвид дека македонско грчката граница е надворешна граница на Европската унија (Шенген граница), условите за влез во Р.Грција се исти како за влез во било која земје членка на шенген зоната. Покрај основните документи за патување од страна на полициските службеници кои работат на граничните премини при преминување на државна граница можат да бидат побарани и дополнителни документи.
ТУРИСТИЧКИ ИЛИ ПРИВАТНИ ПАТУВАЊА
За патувања за туристички или приватни потреби потребни се: потврди за сместување, (ваучер) покана од домаќин, доколку се престојува кај истиот, потврда од организација која обезбедува сместување или друг соодветен документ во кој е наведено предвиденото сместување; потврди за маршрутата на патување, потврда за резервација на организирано патување или друг соодветен документ во кој се наведени предвидените планови за патувањето; потврди за враќање, повратен или повторен билет.
ДЕЛОВНИ ПАТУВАЊА:
За деловни патувања како докази за исполнување на условите за излез односно влез, можат да бидат побарани и покана од фирма или од орган за присуство на состаноци, конференции или настани поврзани со трговија, индустрија или работа; други документи со кои се утврдува постоење на трговски односи или односи поврзани со работењето; влезници за саеми и конгреси, доколку се посетуваат.
ПАТУВАЊЕ ЗА ШКОЛУВАЊЕ ИЛИ ОБУКА:
За патувања за потребите на учење или други видови обука потебни се потврда за запишување во наставен институт за целите на следење стручни или теоретски курсеви во рамките на основна и стручна обука; студентска карта или потврди за следење на курсеви.
НАУЧНИ, КУЛТУРНИ, СПОРТСКИ, РЕЛИГИОЗНИ НАСТАНИ:
За патувања за научни, културни, спортски или религиозни настани, или други причини потебнисе покани, влезници, пријави или програми во кои, доколку е можно, е наведено името на организацијата домаќин и должината на престојот, или друга потврда во која се наведува целта на посетата.
ПАРИЧНИ СРЕДСТВА:
Граѓаните који патуваат во странство треба да поседуваат доволно парични средства (во готово, кредитни картици, травел чекови и слично) за издржување во планираниот период за престојот во странство. За доволно парични средства не е пропишана сума бидејќи таа е индивидуална во однос на стандардот на земјата каде што се патува но вообичаено е да се пресметува педесет (50) евра од ден. Средствата може да бидат во готовина, травел чекови и кредитни картички кои ги поседува граѓанинот и валиден документ од банка за поседување парични средства.
ПРЕМИНУВАЊЕ ГРАНИЦА СО ПАТНИЧКО МОТОРНО ВОЗИЛО:
При преминување на државна граница со патничко моторно возило покрај националната возачка дозвола возачот треба да поседува и меѓународна возачка дозвола која во Република Македонија ја издава Авто Мото Сојуз на Македонија (освен со земјите со кој РМ има случено договор за користење на националните возачки дозволи). Моторното возило треба да биде соодветно меѓународно осигурано односно да поседува важечки зелен картон. Доколку возилото не е лична сопственост (согласно сообраќајна дозвола) треба да се поседува дозвола за управување со туѓо возило во странство која исто така ја издава АМСМ. При преминување на државната граница со товарно моторно возило возачите треба да ги поседуваат истите документи како и возачите на патничко моторно возило, патен налог и поседување на соодветни дозволи и документи кој се потребни за извршување на царинските процедури.
ПОСТАПКА КОГА ЌЕ СЕ ИЗГУБИ ИЛИ ОШТЕТИ ПАТНАТА ИСПРАВА:
Доколку лице државјанин на Република Македонија остане без патна исправа во некоја земја, потребно е да пријави губењето на исправата во најблиската полициска станица и да му се издаде потрврда за истото. Потоа со потврдата треба да се отиде во дипломатско конзуларното претставништво на Република Македонија во таа земја, каде што на лицето ќе му се издаде патен лист за да се врати во Република Македонија. Доколку вашата патна исправа се оштети исто така се обраќате до најблиското ДКП на Република Македонијакаде ќе ви издадат патен лист. Пред да тргнете назад со патен лист доколку транзитирате преку повеќе земји информирајте се дали за некоја од планираните земји ќе ви треба соодветна виза за транзит.
Информации и контакт во странство како и за визниот режим на Република Македонија со други држави можете да добиете на сајтот на Министерството за надворешни работи  www.mfa.gov.mk 

Pirin Park Spa 5* 🚕 Сандански, БУГАРИЈА

Ваша вкупна оцена за овој објект

Број на резервација

Пин код

Наслов на Вашата оцена

Ваша оцена

Каков вид на патување беше ова?

  • Бизнис
  • Парови
  • Семејство
  • Пријатели
  • Соло